Liga Națională a Tinerilor Profesori Social-Democrați are filială şi la Giurgiu

| 22 martie 2017

În perioada 18-19 martie, a avut loc, la București, Conferința Națională a Ligii Tinerilor Profesori Social-Democrați, eveniment la care au participat profesori din aproape toate județele țării. Judeţul Giurgiu a fost reprezentat de psihopedagog Mirona Grigore care a şi fost de altfel aleasă preşedintă a Ligii Tinerilor Profesori din judeţul Giurgiu.

Obiectivele și strategiile acestei ligi urmăresc să faciliteze accesul egal la educație, să prevină abandonul școlar, să inițieze activități prin care se pot obține performanțe, să propună modalități prin care generația actuală poate să aducă o schimbare în acest sistem, să crească actul educațional, să sprijine și să încurajeze profesorii tineri pentru a rămâne în sistem, oferind o educație de calitate copiilor, ei fiind viitorul României “

17351095_1243102109092993_1419036723_n

În cadrul programului au avut loc dezbateri pe teme de educație și probleme ale sistemul de învățământ din România dar şi la nivelul fiecărui judeţ.

Au mai participat, în calitate de invitaţi, Ecaterina Andronescu-președintele Comisiei pentru Învățământ din Senatul României, Ministrul Educației, Pavel Nastase, Secretarul de stat în Ministerul Muncii, Adrian Rândunică și Gabriel Petrea, ministrul Consultării Civice și Dialogului Social.

17440273_1243102105759660_228009272_n

„Personal, îmi doresc formarea unei echipe pedagog-părinte și la nivel creativ  nu doar critic și accesul gratuit la evenimente, cursuri de formare și ateliere de lucru. Tot ceea ce prefigurează succesul ca elev și mai târziu ca și personalitate depinde de dezvoltarea cognitivă din copilăria timpurie și din perioada preşcolară. Nu o spun eu, o spune știința”, a declarat Mirona Grigore, psihopedagog/psihoterapeut, peşedinta Ligii Tinerilor Profesori din judeţul Giurgiu.

 

Categoria: Politica

Comentariile sunt inchise.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close