Noi reglementari în igienizarea subsolurilor

| 28 noiembrie 2014

Din cauza faptului că unele asociaţii de proprietari care au contractat serviciile de igienizare a subsolurilor nu au verificat modul în care s-a desfășurat acest proces şi au existat o serie de nereguli în anumite zone din oraş, Primăria Municipiului Giurgiu a luat decizia ca începând de astăzi, 27 noiembrie 2014, societăţile care prestează acest serviciu să fie verificate şi acreditate de municipalitate.
În acest sens, societăţile care vor presta servicii de igienizare a subsolurilor trebuie să îndeplinească mai multe criterii legate de capacitataea operaţională, resursele umane şi dotările tehnice.
Decizia vine ca urmare a unor disfuncţionalităţi apărute în ultimele zile, care au dus la nemulţumirea giurgiuvenilor beneficiari ai acestui serviciu. Neîndeplinirea condiţiilor impuse de Primăria Giurgiu va duce la rezilierea contractelor cu firmele prestatoare şi nedecontarea sumelor

Categoria: Administratie

Comentariile sunt inchise.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close